zaterdag 30 november 2013

Godengeschenk - Anna Mulder 2013

Dit is de schrijfster van het nieuw verschenen boek Godengeschenk, Anna Mulder.
Afgelopen dinsdag presenteerde zij haar debuutroman  in onze boekwinkel Het Leesteken.
Ik vind het bijzonder, omdat ik Anna ken als Diana, een van mijn zangmaatjes op het Waterlands Kamer Koor. Diana heeft heel veel vooronderzoek gedaan voor haar boek, dat in het oude Egypte speelt. Wij koorleden hebben daar nog een keer van mogen profiteren toen we gezamenlijk een excursie ondernamen naar het Rijksmuseum voor Oudheden in Leiden.
Ik bewonder Diana's werk dat ze heeft verricht met haar onderzoek, maar ook haar doorzettingsvermogen om haar schrijfwerk in een gedrukte uitgave te laten verschijnen. Erg leuk!
Ik heb Godengeschenk nog niet gelezen, het staat wel in mijn kast. Een leesverslag van de maar liefst 579 pagina's volgt te zijner tijd.
Klik hier om Anna Mulder te volgen op haar blog.

1 opmerking: