woensdag 30 april 2014

Zusje, Rosamund Lupton 2010 (2013)



 
Omslag
Ik heb dit boek gelezen omdat schoondochter Nienke het afdankte, wegens te weinig ruimte nog in de boekenkast. (En niet omdat ze het niet mooi vond, juist niet.)
Het leek me wel eens aardig eens een spannend boek te lezen ter afwisseling van mijn geliefde historische boeken. Maar in tegenstelling tot alle geweldige recensies vond ik er niet zo veel aan. Het ligt er vast aan dat ik geen interesse heb voor dit soort 'spannende vrouwenverhalen.' De uiteindelijke clue, een arts die gemene dingen uithaalt en injecties om ziektes te genezen vermengt met prikken om het menselijk ras te verbeteren, vond ik te gezocht. En te veel verpakt in zaken van Grote Ernst. Ik kan er niets aan doen, dan geloof ik er al niet meer in.
Maar eerlijk gezegd heb ik me ook nooit voor dit genre geïnteresseerd. Het boek is nog wel meegegaan op vakantie, maar ik was blij dat ik het uit had en het terzijde kon leggen.
Maar het kan aan mij liggen hoor.

Promootje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten