zaterdag 17 februari 2018

Song to song, Terrence Mallick, 2017.

Dvd
Eerlijk waar: ik vond er niets aan, aan deze film! Hij irriteerde me zelfs, met de voice over, de vreselijk dunne, in mijn ogen zich aanstellende meisjes, de rock and roll-beelden, rare dansen, en onbegrijpelijke scenes: wie is wie, wie legt het nou met wie aan, waarom zijn ze nu opeens kwaad op elkaar?
Het zal mijn leeftijd zijn....
Mallick blijft de prachtigste beelden schieten, dát kon ik dan nog wel zien. En hier en daar vond ik ook de muziek onder de beelden leuk, oude pop-muziek vooral (Del Shannon, Runaway.).
De cast schijnt heel bijzonder te zijn, wat ik graag aanneem: Ryan Gosling, Rooney Mara, Michael Fassbender, Natalie Portman, Cate Blanchett . Maar het hielp mij niet om te genieten van de film.
Ik geef wat plaatjes, en hoop dat ieder ander er méér van geniet dan ik heb gedaan.
De interieur-plaatjes waren bijvoorbeeld prachtig. 






Ook weer mooie natuur. 







Petti Smith en Iggy Pop. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten